multilevel menu

Ahad, 4 Oktober 2015

Rahsia badan tak berbau Walau dah kerja 12 jam sehari :-


Apa Khabar uolls my lovely reader semua?
Aisyah harapkan anda semua sihat dan gembira sentiasa. Okey hari ni nak highlight tentang masalah bau badan ni. Wanita ni memang alergik bila hadapi masalah bau badan ni. Macam Aisyah dulu, suami aisyah selalu komplen asal balik kerja jee mesti bau badan kuat sangat. Masa tu memang aisyah rasa rendah diri sebab masalah ni.

Masa tu bakan kata deoderant je, minyak wangi tiap-tiap bulan mesti kena beli untuk naikkan keyakinan diri. Itu kalau suami yang komplen, belum kawan-kawan lagi (walaupun kawan-kawan takde pun bagitau kita tentang bau badan kita ni). Tapi Aisyah bersyukur sebab suami Aisyah jujur bagitau tentang bau badan ni. Kadang-kadang orang lain lebih nak jaga hati kita sebab tu dorang tak bagitau.  Takpa itu hal lain. Kecik je..

So, nak di jadikan cerita, selepas Aisyah pakai Premium Beautiful ni baru 3 HARI JE.. si suami mula rasa lain..apa yang lain?? Haa.. dia mula tanya ''Dulu kalau balik keje badan ayang berbau, tapi sekarang ni dah takde la..''

Masa tu bebunga-bunga rasa hati bila suami bagitau macam tu.. itu yang istimewanya Premium Beautiful ni sebab fabriknya sangat unik. Premium Beautiful ni mampu menyerap peluh dan toksik dari badan kita. Toksik @ asid badan ni lah yang menyebabkan badan kita berbau.  Buktinya selepas 3 hari Aisyah pakai tu terus Aisyah basuh menggunakan sabun khas Premium Beautiful Wash,
 dan hasilnya.....tadaaa... memang hitam air basuhan tu..




Bila bdan kita bebas dan sihat maka takda lah masalah kesihatan yang muncul. Bersesuaian dengan fungsi Premium Beautiful ni iaitu 70% adalah untuk merawat dan 30% untuk kecantikan.

So pada wanita-wanita di luar sana yang menghadapi masalah yang sama macam aisyah ni memang Aisyah syorkan sangat-sangat Premium beautiful ni. 

AISYAH ZAZURI
014-3389190




Tiada ulasan:

Catat Ulasan