multilevel menu

Selasa, 1 September 2015

Punch Premium Beautiful

Kejayaan tidak akan tercapai jika ALASAN  dan IMPIAN seiring bergerak.

Tiada orang yang buat bisness nak gagal kan...Tapi kenapa orang yang berjaya terus berjaya..
Sebab

"Dia pandai cakap?"
"Dia pandai menjual?"
"Dia pandai IT?"
"Suami dia sokong?"
"Anak dia dah ada orang jaga?"
"Dia boleh bawa kereta sendiri?"

Banyak sangat SEBAB dalam dirilah menjadikan aura yang positif terus kena 'block'. Tiada orang yang berjaya akan duduk rumah goyang kaki tunggu duit masuk dalam akaun je..Memang tak kan terjadi pun, kalau ada boleh share dengan Aisyah ye. Jangan sesekali anda fikir "dah memang rezeki dia". Itulah jawapan orang yang MALAS nak berusaha dan 100% berserah pada nasib. Jangan nak salahkan nasib tapi salahkan diri sendiri sebab malas nak buka langkah untuk ubah nasib keluarga.

Teringin nak hidup senang macam orang lain tapi
"Suami tak izinkan?"
"Masa tiada?"
"Anak kecil lagi?"
"Tak pandai meniaga?"
"Tunang suruh fokus kahwin dulu?"

Kenapa tak terus terang je, saya ni memang MALAS NAK MENIAGA tapi saya nak duit je..Macam itu pergi menuntut ilmu buat duit je pada yang pakar. Aisyah hanya boleh guide orang yang betul serius nak ubah ekonomi kewangan, yang impikan bebas masa dan bebas hutang.

Setuju tak kalau Aisyah cakap ada segelintir manusia ni nak hidup senang tapi tak nak bersusah payah dulu..nak jalan pintas je..memang ada, cuma jalan pintas tu tak kan bertahan lama.

Mentor Aisyah selalu ingatkan Aisyah kalau berjaya jaga solat lima waktu..kadang-kadang asyik kejar dunia je akhirat pun sampai lupa. Alhamdulillah nikmat yang Allah pinjam hari ni buat Aisyah rasa cukup bersyukur sangat-sangat. Impian Aisyah nak membesarkan anak-anak depan mata dan jaga family tercapai juga. Rezeki Allah memang cukup luas sangat-sangat, jangan kita sendiri takut nak cuba untuk berubah.

Happy sangat-sangat insan yang dulu PENCURI IMPIAN Aisyah kini menjadi tulang belakang Aisyah dalam bisness ni. Sesetengah orang cakap buat bisness ni suami dan anak-anak akan terabai, tapi tidak pada Aisyah..sebab kasih sayang kami semakin kuat setiap saat sebab mana je Aisyah pergi mesti mereka ada bersama Aisyah jika anak tak sekolah atau suami tiada tugasan lain.

 Hasil canaian mentor Aisyah ni buatkan Aisyah semakin semangat untuk terus maju dan maju ke depan. Mentor itu lah gambaran masa depan Aisyah. Setiap apa yang tersurat di dalam hati ni, beliau akan dapat rasa. Terima kasih kak Salleha sebab didik dan guide Aisyah sehingga sekarang. Aisyah berani bertahan dalam bisness ni sebab ada mentor bersama kita bukan kita buat seorang diri, fikir masalah seorang diri..memang tak akan ada penyelesaian dan kesudahannya tanpa mentor disisi.
Sehari buat sales hampir 100k. Alhamdulillah, syukur ke atas rezeki Allah berikan buat kami.
Sukanya hero kecil ibu ni, ajak pergi teman bisness.

Biar suami tak support sekarang tapi buat dan buktikan sehingga suami sendiri dengan rela hati nak teman ke mana je kita pergi. Tq En. Suami yang bertukus lumus angkat barang tadi.
Anak-anaklah penguat kejayaan Aisyah hari ni. Rezeki anak-anak pasti ada, cuma perlu kita cari dan berusaha je. Jangan sesekali jadikan alasan anak kecil susah untuk kita capai impian kita. Mereka anugerah Allah yang cukup indah yang dipinjamkan buat kita untuk sementara. Jadi hargailah masa itu.

Sesiapa yang berimpian untuk bekerja dari rumah dengan bebas masa, bebas hutang dan bebas berbelanja seperti Aisyah dengan income 5 figures, boleh hubungi Aisyah.

Aisyah Zazuri
014-338 9190



Tiada ulasan:

Catat Ulasan