multilevel menu

Sabtu, 27 Jun 2015

Pembaharuan Passport Di UTTC Johor Bahru

Aisyah nak share pengalaman renew Passport di UTC berbanding dulu Aisyah buat di Jabatan Imigresen..Sekarang nak renew Passport dah banyak cawangan berbanding dulu..Tempoh menunggu
pun tidak lama dan prosesnya memang cepat.
Rasanya Aisyah dan suami baru ambil nombor giliran, tak sempat nak belek-belek telefon terus nombor dipanggil..then tunggu proses bayaran..Proses bayarannya pun cepat so bagi orang yang bawa anak kecil macam Aisyah ni memang rasa tak penat untuk menunggu lama.
Tempat UTC Johor Bahru ni memang tak membosankan langsung..macam Aisyah hari tu settle semua pembayaran, kami menunggu 45minit untuk ambil passport yang baru..Sambil menunggu tu sempatlah Aisyah cuci mata di UTC ni, dari tingkat bawah sampai naik atas banyak betul orang jual baju raya dan kuih raya..Kalau orang tak kuat iman ni mahu habis lah..hehehehe..
Yeahhh!!! Passport dah siap..Tunggu surat cinta pula sampai. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan