multilevel menu

Ahad, 23 November 2014

Jalan-Jalan Cari Makan

Cerita last week, macam biasa hujung minggu mesti bawa jalan dua putera aisyah ni makan angin..kali ini mesti pergi tempat makan kegemaran putera sulung Syahimie, si abang ni memang suka makan pizza. Selalu makan kat Pizza Hut tapi kali ni nak rasa Domino's Pizza pula...hihi..kita tukar selera sikit.



 Nampak tak tangan orang yang tak sabar nak makan itu..hihi
Ini salah satu kegemaran kek anak-anak aisyah suka..coklat memang menjadi pilihan mereka macam ibunya juga..itu nama ibu borek anak rintik..hihihi..

 Betul-betul lapar ke apa abang ni..ibu tahu lah kegemaran awak..
Muka penuh perasaan menikmati kesedapan Domino's Pizza lah tu..hihihhi..
Mana boleh asyik tengok abang je makan, saya pun nak juga..
Comotnya saya makan kek coklat, sedap sangat sampai habis saya makan..nanti ibu bawa saya makan kat sini lagi ye..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan