multilevel menu

Rabu, 5 Februari 2014

Pujaan & Penawar Ku


Apa yg ibu suka itu lah yang dia suka sama separuh kek coklat dia makan sorang...lagi separuh untuk ibu pula...dah kenyang ke main senyum sambil tidur lah konon tu..

Kadang-kadang merajuk dengan ibu...kadang-kadang rapat dengan ibu...macam tahu-tahu je imie nak dapat adik x lama lagi..apapun kasih sayang ibu pada anak ibu ni tetap sama dan tidak akan berubah pun sampai bila-bila...Sayang anak ibu sesangat!!!muahhhh!!!

via Facebook http://ift.tt/1bqtcDP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan