multilevel menu

Khamis, 23 Januari 2014

Please ambil berat tentang ini...Info penting yg anda semua perlu tahu. \u003C\u003CPENGUMUMAN PENTING TENTANG PRODUK SABUN KETIAK>> \u003C\u003CADA ORANG CAKAP SABUN KETIAK TIRUAN>> Baca, ==================================== Tipu jer sabun ketiak. Mandi tak ada buih langsung ==================================== Didalam bilik mandi dirumah. Zali: "Mira, sabun tak adalah, tolong ambikkan?" Mira pun bergegas ke kereta untuk mengambik sabun yang baru dibelinya dari Kak Sue tempohari. Dah berhari-hari ditinggalkan dalam kereta. Sabun yang asalnya berbentuk bujur telur dan menjadi leper cair oleh bahang panas matahari. Mira: "Ni sabun terbaik bang, ketiak abang tu memang patut guna sabun ni." Zali: "Kenapa leper jer ni?" Mira: "Abanglah tak keluarkan dari kereta. Parking kat panas cairlah dia." Zali: "Leper pun leperlah, yg penting buih-buih" Mira pun beredar. Zali menyambung urusan dia didalam bilik air.20 minit kemudian Zali pun keluar dari bilik air. Lalu bertanya pada Mira yang sedang melipat kain ditepi katil. Zali: "Mira kenapa sabun tu tak ada buih macam biasa. Selalu berbuih-buih." Mira: "Ya ker,takkan ler tinggal dalam kereta bila cair terus tak ada buih." Zali: "Betul buat per Abang tipu... Abang gosok sental. Langsung tak ada apa. Agaknya sabun tiruan kot?." Mira: "Takkanlah Kak Sue nak jual barang tiruan macam tu." Tiba giliran Mira untuk mandi. Mira gosokkan sabun baru itu ke badan. Betul cakap suaminya tak ada buih langsung. Sambil membelik-belik sabun tersebut baru Mira nampak salut plastik lutsinar sabun tak dibuka rupanya. Dah melekat dengan sabun bila cair. Patutlah tak ada buih. Mira pun buka salutnya dan buih wangi menjadi seperti biasa. Kesimpulannya. Jangan tinggalkan sabun ketiak Marrine Beauty Essence dalam kereta. Takut terlupa dikeluarkan. Pasti cair. Tapi jangan risau, walaupun cair masih boleh digunakan dan berkesan. Jangan lupa buka plastik nipis yang melekat disabun dulu.



via Health & Beauty Secrets http://ift.tt/1g3270R

Tiada ulasan:

Catat Ulasan