multilevel menu

Selasa, 24 Disember 2013

Kebaikan BBplus Collagen Semasa Pantang

Salam semua...




Aisyah nak kongsi sedikit kebaikan BBplus Collagen ini semasa dalam pantang kerana sekarang tengah ramai yang sedang berpantang dan ada yang sedang menunggu masa untuk kelahiran bayi anda...
Aisyah mengamalkan BBplus Collagen ini dari awal kandungan lagi kerana aisyah ini memang ada masalah sembelit yang teruk..Di sini aisyah hanya ingin berkongsi kebaikan produk apabila diri sendri dah cuba..Sebelum jika nak jual dengan orang ramai aisyah akan test pada diri aisyah sendiri...Sebab kalau kita tidak mencuba produk yang kita jual kita sendiri pun tidak tahu keberkesanannya..Betul x?

Orang bersalin mesti bahagian MS 'V'  itu terkoyak dan lukakan..Aisyah test pada diri sendri minum BBplus Collagen ini 2 sachet sehari..tak sangka luka itu cepat baik..3hari dah kering dan tak rasa ngilu dah..memang khasiat BBplus Collagen ni sendri boleh baiki balik sel-sel kulit yangg luka...kulit baru tumbuh dengan cepat dan luka kering dan sembuh..dalam BBplus  ini kan ada collagen..lebih kurang macam khasiat gamat lah..tapi Aisyah tak lalu lah nk minum gamat tu..huhu..BBplus Collagen ini sedap..hihi rasa rebina gituu..masam-masam sikit.

Lagi satu..kita ibu lepas bersalin mesti tak boleh elak dengan masalah sembelit dalam pantang..anda kalau nk membuang hati-hati yunk takut terkoyak balik jahit tu..ishhh sakit..nak teran kuat-kuat pun takut..apabila Aisyah amalkan BBplus Collagen masalah sembelit bersalin kali ini memang tak ada..memang BBplus Collagen ini terbaik..

Kalian mesti buat persediaan awal... sekurang kurangnya 2 kotak dalam pantang ya..kalau nk cantik lagi..4 kotak!!..hihi..bukan tu sahaja Bbplus Collagen ini boleh booster susu badan juga..melimpah ruah gituu..baby minum susu kita kulit dia pun cantik sama..dalam pantangkan kulit badan kita alami proses baik pulih kadang mengelupas kulit muka..tumbuh ruam-ruam..strech mark bagai... badan kita pun sama sedang mgalami proses pemulihan hormonkan..memang sesuailah BBplus Collagen ini untuk bantu cantikkan balik badan dan kulit kita..memang gebu dan muluslah..

Tak salah cuba kan..ibu-ibu yang berminat boleh lah hubungi Aisyah kalau nk test..berbaloi baloi..bukan kita je gebu baby pun sama..kalau yg menyusu badan lah..memang Bbplus Collagen ini selamat untuk ibu menyusu dan mgandung.


 

Fungsi Collagen
 
 
Aisyah Zazuri
012-6529206
0143389190

Tiada ulasan:

Catat Ulasan