multilevel menu

Selasa, 9 Julai 2013

Jalan-jalan di Hujung Minggu - Teluk Sengat

Setiap kali hujung minggu pasti Aisyah ada program bersama suami dan anak...Hujung minggu lepas, Aisyah menghantar Biozone Food Purifier di rumah rakan kongsi aisyah...Kawasan rumah dia betul-betul berada di tepi pantai...memang menarik sangat sehingga aisyah dan family tertarik dengan sekitar kawasan rumah dia.
Cantik sungguh keindahan Allah ini..Rasa bersyukur berada di negara yang aman dan damai ini..Tenang je pemandangan di belakang aisyah ni kan..Kalau korang perasan belakang aisyah tu ada jambatan mcm jambatan Pulau Pinang tau...tapi bukan itu ye..itu jambatan yang menghubungkan Pasir Gudang ke Desaru yang hanya mengambil masa 45minit sahaja..
Apalah yang cik abangku seorang tenung ke main jauh nun di sana...Betul-betul menghayati keindahan ciptaan Allah ini sampai wife nye ambil gambar curi pun tak perasan..hihihi
 Anak ibu ni kalau ibu ambil gambar je mesti pandang tempat lain..
Anak dengan bapa ini sedang tenung ikan jaws timbul ini...itu yang ke main menunggu je itu..
Sebelum balik meninggalkan Teluk Sengat ini sempat lah bergambar satu family untuk dijadikan kenangan-kenangan..Sekian sahaja aktiviti hujung minggu lepas dari aisyah.



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan