multilevel menu

Khamis, 3 Januari 2013

Rutin hidupku...




Jam 6 pagi dah bgun. Siap2 nk gi keje.Kene gilir-gilir jaga si imie ni sbb bila maknye bangun otomatik anakku pn bangun jgak.Macam biasala bila bangun nangis dulu sbb xleh berenggan dgn maknye. So abah imie la kene teman dia dulu. Bila dh siap sume abahnye pas baton jaga anak pada ku plak.abahnye plak gi besiap nk g keje. Wat sarapan klau sempat.Tu pn ala kadar je.Klau x sempat g beli je kt kedai.Huhu.. Jam 7.45 mesti dh kene kuar g keje, klau x alamat merah la punch kad. Klau hujan lagi la awal kene keluar sbb kene hantar anak kt babysitter. Klau cuaca ok maka abah imie la yang hantar.

Blik keje kul 6 petang. Redah jem sampai rumah kul 6.45. Kalau Hujan plus 15 minit lagi. Kul 7 bru tbe. Klau suami tbe umah dulu dia yang masak.kalau dia ot maka daku yang masak. Tu pn tunggu si imie kenyang menyusu dulu. Itulah rutin dari Isnin sampai Sabtu. Sabtu keje Full day jgk…

TApi walaupun penat, Bisnes Premium Beatiful Wajib kene buat. IMPIAN Wajib daku kejar.
Nak susah tak susah.. Tapi nak senang tak senang jgak.. dah x menang tangan dibuatnye sebab tiap2 minggu kuar jumpe client...mmg letih bdan....So kena Usaha jgk walaupun penat…

Aku BERANI Kaya dan Berjaya!!! Kalau x kite yang motivate diri kite sape lagi nak motivate kn? YEAHH!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan